Let op: we zijn vanaf dinsdag 21 tot en met donderdag 23 augustus gesloten. In deze periode worden er geen bestellingen verzonden en is onze klantenservice niet bereikbaar. Vrijdag 24 augustus zijn we weer vanaf 10:00 uur geopend en worden alle bestellingen in behandeling genomen en verzonden.

Garantie en retouren

Alle producten op deze website worden geleverd met minimaal 2 jaar garantie, net zoals je in de winkel gewend bent. De garantieperiode van elk product is terug te vinden op de productpagina. Voor garantie op alle producten kun je je de gehele garantieperiode (en uiteraard daarna) tot ons wenden. Wij lossen alle garantie afhandelingen snel op.

BESCHADIGD PRODUCT
Helaas komt het ooit voor dat een product beschadigd wordt geleverd. Als dit voorkomt dan is de schade vrijwel altijd ontstaan tijdens het transport. Mocht het zijn dat je product beschadigd is geleverd neem dan z.s.m. contact met ons op. Indien er maar één onderdeel is beschadigd dan sturen we een nieuw onderdeel naar je. Mochten er meerdere onderdelen beschadigd zijn dan zullen we in overleg kijken of een gehele omruiling beter is. Hier zijn uiteraard geen kosten aan verbonden. 

GARANTIE AFHANDELING
In het geval van een beschadigd/defect product tijdens de garantieperiode neem je contact op met onze klantenservice. Mochten we in overleg besluiten om het gehele product om te ruilen dan sturen we per email een formulier naar je toe. Nadat we het ingevulde formulier terug hebben ontvangen nemen we contact met je op om een afhaalafspraak in te plannen. Na ontvangst van de retourzending wordt er een nieuw product naar je verzonden. Het traject van een omruiling duurt ongeveer 7 werkdagen. Aan de afhandeling zijn geen kosten verbonden.

14 DAGEN BEDENKTERMIJN
De 14 dagen bedenktermijn, ook wel zichttermijn genoemd, gaat in op de dag dat je je  bestelling ontvangt. Je hebt een periode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het artikel te retourneren. Indien je gebruik maakt van de bedenktermijn worden er geen kosten in rekening gebracht tenzij het product beschadigd of incompleet door ons ontvangen wordt. 

Wanneer wij de producten compleet en onbeschadigd retour ontvangen wordt het factuurbedrag binnen 30 dagen teruggestort op je bankrekening. Bij het ontbreken van accessoires of het constateren van schade wordt 15% van het factuur bedrag ingehouden ter compensatie van de waardedaling van het betreffende product. Wanneer blijkt dat de schade niet gecompenseerd kan worden door inhouden van 15% staat Kaptafelstore.nl vrij om een groter percentage in te houden op het uit te keren bedrag. Behandel de producten daarom met respect en voorkom onkosten! Daarnaast verzoeken we je het product indien mogelijk in de originele doos te retourneren. 

STAPPENPLAN
1. Neem contact op met onze klantenservice
2. Wij zullen het defect samen met je oplossen of verstrekken een retourformulier
3. Wij nemen contact met je op om een afhaalafspraak in te plannen
4. Je vult het gekregen retourformulier in en stopt deze in de doos
5. Je wordt binnen 5 dagen na ontvangst gecontacteerd over de verdere afhandeling

KLACHTENAFHANDELING
Heb je een klacht of opmerking over een van onze producten of diensten neem dan telefonisch contact met ons op via 0499-700814 of stuur een email naar info@kaptafelstore.nl. Wij nemen alle klachten serieus en zullen altijd een passende oplossing bieden. Na het melden van een klacht wordt je altijd per email op de hoogte gehouden over de afhandeling.

Omdat wij aangesloten zijn bij Stichting Webshop Keurmerk is het ook mogelijk je klacht bij de geschillencommissie van deze stichting voor te leggen. Dit kan via de volgende link http://www.keurmerk.info/Home/Klacht