Let op: we zijn vanaf vrijdag 1 tot en met maandag 4 juni gesloten. In deze periode worden er geen bestellingen verzonden en is onze klantenservice niet bereikbaar. Dinsdag 5 juni zijn we weer vanaf 10:00 uur geopend en worden alle bestellingen in behandeling genomen en verzonden.

Online bestellen

PRODUCTEN TOEVOEGEN IN WINKELWAGEN
Om een product toe te voegen aan je winkelwagen, klik je op de "In winkelwagen" knop weergegeven bij al onze producten. Met het toevoegen van een product aan je winkelwagen bestel je het product nog niet.

BESTELLING PLAATSEN
Zodra je alle producten die je wenst te bestellen hebt toegevoegd aan je winkelwagen klik je op de knop "Afrekenen - Verder naar bestellen". Na deze stap kom je op de pagina waar je je bestelling kunt afronden. 

VERZENDINFORMATIE INVOEREN
Vul bij deze stap alle gegevens in die nodig zijn voor de verzending van je bestelling. Het is mogelijk om je bestelling op een ander adres (bijvoorbeeld je werkadres) te laten bezorgen. Wil je gebruik maken van een afwijkend afleveradres haal dan het vinkje van "Naar dit adres verzenden" weg. Hierna verschijnt een nieuw veld waar je de adresgegevens kunt invoeren.  

BETAALWIJZE KIEZEN
Kaptafelstore.nl biedt je verschillende mogelijkheden om je bestelling te betalen. Klik hier voor een uitgebreide beschrijving.

BESTELLING CONTROLEREN EN AFRONDEN
Controleer je bestelling nog eenmaal goed op juist- en volledigheid. Klopt het verzendadres, zijn het de juiste artikelen? Klik hierna op de knop "Plaats bestelling". Je wordt vervolgens doorverwezen naar het betaalscherm om de betaling af te ronden. Bij een reguliere bankoverschrijving of rembours betaling wordt deze stap overgeslagen en ontvang je de betaalinstructies per email.

VERKEERDE BESTELLING
Als je een verkeerde bestelling hebt geplaatst, of je wilt je bestelling annuleren, neem dan z.s.m. contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder.